Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
És imprescindible que el Codi Ètic sigui més inclusiu i accessible. Si el seu redactat no conté referències explícites com a punt de partença -i no com a punt d'arribada, segons l'esperit del mateix-a la discapacitat/diversitat funcional no es respectaran els drets de les persones amb discapacitat en les seves relacions amb les administracions públiques i altres organitzacions. Cal afegir referències a la LSC, als serveis d'interpretació i videointerpretació i a altres recursos a la comunicació
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Si l'elaboració del Codi Ètic pretén ser un document de referència, ha de poder posar en valor a tota la ciutadania, tenint en compte les seves especificitats i necessitats per a donar-los una atenció adient. Així doncs les Administracions públiques són les que han de vetllar pel benestar de tots els ciutadans i en espceial dels col·lectius més vulnerables, proporcionant-los les eines d'accessibilitat que requereixin en cada cas, per assolir la plena igualtat i participació dels mateixos.
Cargando los comentarios ...