Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
231 Cultura ètica
Utilitzar eines per a promoure una cultura ètica del servei públic, fomentant la coherència constant entre les actuacions realitzades i el que s’estableix al Codi Ètic, per exemple:
Capacitació ètica de les persones, identificant les competències ètiques de les persones que treballen en Administració Pública
Identificar comportaments observables en què s’aplica el Codi Ètic i desenvolupar accions per a fomentar-lo
Vincular valors ètics a la presa de decisions
Incloure indicadors i seguiment envers la gestió de riscos ètics (per exemple, anàlisi de coherència percebuda)
Encuentros relacionados:
II Debate por videoconferencia, 20 de mayo de 2020
20 mayo 2020
18:00 - 21:00
Se trata de una sesión de debate en línea utilizando videoconferencia en que se quiere debatir sobre el Código ético del servicio público de Cataluña. La reunión no es presencial, y por tanto, no existe la dirección física. Hay que inscribirse previamente.
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...