" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Fase 4 de 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Fases del procés

322 Mecanismes de seguiment i avaluació

10/06/2020 16:34  
Fomentar que la ciutadania valori i avaluï els serveis públics, també en el marc de l’ètica, per tal de poder millorar. Caldria incloure mecanismes o aparells per mesurar l’experiència de la persona usuària després de rebre l’atenció. No obstant, cal anar en compte amb els mecanismes avaluadors, donat que les avaluacions són delicades i complicades i hi entren elements espuris que costa controlar.

Trobades relacionades:

III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 Maig 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title i body
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-06-78605
Versió 2 (de 2) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Es interessant mantenir el canal de comunicació amb la ciutadania obert i molt important tenir en compte les seves percepcions però, donar el poder d'avaluar potser es massa agosarat, ja que per fer una avaluació coherent i que sigui útil cal un mínim de formació en sensibilitat moral i conceptes concrets. Sense aquest mínim es pot caure en la recepció de queixes sense concreció ni utilitat per al objectiu de la millora de la coherència ètica.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...