Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
324 Mecanismes de seguiment i avaluació
Fomentar que la figura o equip referent del Codi Ètic en les diferents unitats de treball realitzi una avaluació de com s’està duent a terme la seva aplicació, recollint informació i casos pràctics, per tal de fomentar i facilitar que les persones treballadores apliquin el codi. Aquest equip també podria ser l’encarregat gestionar els problemes o conflictes que se’n derivin, inclús a través de mesures de correcció.
Encuentros relacionados:
III Debate por videoconferencia, 27 de mayo de 2020
27 mayo 2020
18:00 - 21:00
Se trata de una sesión de debate en línea utilizando videoconferencia en que se quiere debatir sobre el Código ético del servicio público de Cataluña. La reunión no es presencial, y por tanto, no existe la dirección física. Hay que inscribirse previamente.
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