Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
Tenir una entitat de referència o grup de persones expertes que assessori, guiï i doni feedback en els processos de generació de codis ètic més concrets o codis de conducta específics. Cal que es generi un canal de comunicació segur, fluid i àgil, per exemple a través d’una web, un correu, un formulari de consultes, un apartat FAQs, etc. Així, tot i que la realització de codis específics ha de tenir autonomia, el Codi marc ha de ser la referència, i per tant hi hau d’haver un assessorament o suport.
Encuentros relacionados:
II Debate por videoconferencia, 20 de mayo de 2020
20 mayo 2020
18:00 - 21:00
Se trata de una sesión de debate en línea utilizando videoconferencia en que se quiere debatir sobre el Código ético del servicio público de Cataluña. La reunión no es presencial, y por tanto, no existe la dirección física. Hay que inscribirse previamente.
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