Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

Dinàmic, modificable i revisable
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
La persona, el primer valor
Punt de partida per un desenvolupament posterior
Responsabilitat envers el bé comú
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
Codi Ètic Comú
Petards, sorolls, Sant Joan i coronavirus
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Proposta del document elaborat pel Comitè
El Codi vol ser inspirador
Introducció perspectiva dades
Fent el Codi més inclusiu
223 Mecanismes de control del compliment
Responsabilitat envers el bé comú
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
3.1.2 Qualitat del tracte
318 Formació, informació i difusió
Els valors des de l'infància
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Promoció de la innovació
Incloure al glossari
Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
217 Inclusió d'un glossari
231 Cultura ètica
158 Mecanismes de seguiment i control
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
246 Mecanismes de control del compliment
325 Mecanismes de control del compliment
154 Mecanismes de seguiment i control
244 Mecanismes de control del compliment
144 Participació en la creació
240 Mecanismes de control del compliment
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
239 Mecanismes de control del compliment
324 Mecanismes de seguiment i avaluació
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
333 Dinàmic, modificable i revisable
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
121 Contextualitzat
116 Sintètic
123 Debat sobre la imparcialitat
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
218 Definició de servei públic col·lectiva
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
216 Formació contínua
Contingut col·legiat
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir