Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del procés

Canvis a "Vegueria de les Terres de l'Ebre - Dimensió global del sistema del coneixement"

Mode de vista de comparació:

Títol (Català)

  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Esborrats
Addicions
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Esborrats
Addicions
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement

Títol (Castellano)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol (Aranès)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Descripció (Català)

  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>
Esborrats
Addicions
  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

Esborrats
Addicions
  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>

Descripció (Castellano)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Descripció (Aranès)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Dia i hora d'inici

  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Esborrats
Addicions
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Esborrats
Addicions
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200

Dia i hora de finalització

  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Esborrats
Addicions
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Esborrats
Addicions
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200

Adreça

  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Esborrats
Addicions
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Esborrats
Addicions
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida

Ubicació (Català)

  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Esborrats
Addicions
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Esborrats
Addicions
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu

Ubicació (Castellano)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Ubicació (Aranès)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Detalls d'ubicació (Català)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Detalls d'ubicació (Castellano)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Detalls d'ubicació (Aranès)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions
Número de versió 1 de 19 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
Autoria de la versió
Avatar: Irene_Agudo Irene_Agudo
Versió creada el 30/09/2019 13:07

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes