Canvis a "Vegueria de les Terres de l'Ebre - Dimensió global del sistema del coneixement"
Dia i hora de finalització
- -2019-10-17 20:00:00 +0200
- +2019-10-24 15:00:00 +0200
Dia i hora d'inici
- -2019-10-17 18:00:00 +0200
- +2019-10-24 13:00:00 +0200
Adreça
- -Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
- +Rambla Felip Pedrell, 3, 43500 Tortosa, Terres de l'Ebre
Títol (Català)
- -2a trobada presencial - Dimensió global del sistema del coneixement
- +Tortosa - Dimensió global del sistema del coneixement
Descripció (Català)
-
-
Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.
· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?
· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?
· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?
· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?
· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?
· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?
· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?
· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?
· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?
· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?
· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?
· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?
-
+
bbbnn
Ubicació (Català)
- -Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
- +Museu de Tortosa
Compartir