" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS.

04/12/2021 20:28  
S’haurien d’incloure explícitament referències a les competències per la sostenibilitat en l’educació pels objectius de desenvolupament sostenible, com les que s’estan treballant en el marc del grup de treball CATESCO i UPF basat en el treball de Rieckmann, M. et al de l'Universitat de Vechtra.: C. de pensament sistèmic C. anticipatoria C. normativa C. estratègica C.a interpersonal C. personal Pensament crític C. integrada per a la resolució de problemes
11 Suports
Número d'adhesions3

Referència: II-PROP-2021-12-83081
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83081/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83081/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Benvolgudes, benvolguts,
Les competències relatives a l’educació per a la sostenibilitat estan incorporades en el marc de les accions vinculades al Pla STEMcat que el Departament d’Educació duu a terme i per tant, es preveu que l’equip redactor del Decret les tingui presents.
Moltes gràcies.

Josep Biayna
Departament d'Educació
Cap del Servei d'Innovació, Xarxes i Serveis Educatius

Carregant els comentaris ...