Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Projecte de decret sobre el Reglament del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC)

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre el Reglament del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC)

Fase 2 de 2
Retorn 02/03/2020 - 30/03/2020
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

L'objectiu de la consulta és obtenir aportacions de la ciutadania i dels operadors jurídics en relació amb l’ordenació, l’estructura i la gestió del DOGC, així com del procediment de publicació oficial de la Generalitat.

Objectiu de la consulta

  1. Facilitar l’accés a la informació que es publica en el DOGC.
  2. Incrementar l’eficiència i la qualitat del procés d’edició, publicació i difusió del DOGC.
  3. Garantir la seguretat jurídica i la coherència de la normativa reguladora del DOGC.


Preguntes per orientar les aportacions

  1. Considereu que s’ha descrit adequadament el problema? Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració de la Generalitat?
  2. S’haurien de preveure altres objectius diferents?
  3. Cal considerar altres alternatives a les proposades? Hi ha efectes de les alternatives esmentades que no s’hagin tingut en compte i que siguin rellevants?
  4. Quins són els obstacles que trobeu per realitzar la cerca d’un document al DOGC? Quina estructura del DOGC considereu idònia?
  5. Disposeu actualment de la informació necessària per realitzar una cerca d’un document concret al DOGC?
  6. La forma de tramitació de la publicació de documents al DOGC és millorable? El termini de publicació establert és adequat?
Qui participa La mesura s’adreça principalment a la ciutadania i, particularment, als operadors jurídics en el seu conjunt.
Àrea Departament de Presidéncia
Disposa de retorn No
Data d'inici Lo 14 de febrièr de 2020
Data de finalització Lo 28 de febrièr de 2020
Referència: II-PART-2020-02-318

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ReglamentDOGC/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ReglamentDOGC/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes