Projecte de decret sobre el Reglament del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC)
Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre el Reglament del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC)
Aquest procés pertany a Normativa
L'objectiu de la consulta és obtenir aportacions de la ciutadania i dels operadors jurídics en relació amb l’ordenació, l’estructura i la gestió del DOGC, així com del procediment de publicació oficial de la Generalitat.
Objectiu de la consulta
- Facilitar l’accés a la informació que es publica en el DOGC.
- Incrementar l’eficiència i la qualitat del procés d’edició, publicació i difusió del DOGC.
- Garantir la seguretat jurídica i la coherència de la normativa reguladora del DOGC.
Preguntes per orientar les aportacions
- Considereu que s’ha descrit adequadament el problema? Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració de la Generalitat?
- S’haurien de preveure altres objectius diferents?
- Cal considerar altres alternatives a les proposades? Hi ha efectes de les alternatives esmentades que no s’hagin tingut en compte i que siguin rellevants?
- Quins són els obstacles que trobeu per realitzar la cerca d’un document al DOGC? Quina estructura del DOGC considereu idònia?
- Disposeu actualment de la informació necessària per realitzar una cerca d’un document concret al DOGC?
- La forma de tramitació de la publicació de documents al DOGC és millorable? El termini de publicació establert és adequat?
Qui participa
La mesura s’adreça principalment a la ciutadania i, particularment, als operadors jurídics en el seu conjunt.
Departament
Departament de la Presidència
Disposa de retorn
No
Data d'inici
14 de Febrer de 2020
Data de finalització
28 de Febrer de 2020
Referència: II-PART-2020-02-318
Compartir: