Avaluació del compliment de les obligacions de transparència
#avaluartransparència Debat sobre l'avaluació per a millorar la transparència de l'Administració de la Generalitat de Catalunya
Actuaització i utilització de les dades
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Respecte de la informació publicada al Portal de la Transparència, de forma periòdica es fa l’avaluació del compliment de les obligacions de transparència. Entre aquestes obligacions que estableix la Llei, hi és la de publicar la informació de manera permanent i actualitzada, així com la de publicar la informació en formats reutilitzables. Aquests són dos dels aspectes que s’avaluen, entre d’altres.
Des de la SGO s’està treballant amb els departaments per impulsar i coordinar que la informació que es publica al Portal estigui al màxim possible d’actualitzada i en format reutilitzable i obert.
Respecte de la informació que no està subjecta a publicitat activa al Portal de la Transparència i que es publica en altres portals o webs departamentals, es tracta d’informació que no s’avalua des de la Secretaria de Govern Obert i, en principi, no està subjecta a les obligacions que estableix la Llei de transparència.
A més, des de la SGO s'està implementant un nou tràmit gencat per tal de poder demanar el certificat de reutilització corresponent tant pel que fa a la informació pública demanada per la via del dret d'accés a la informació com per la informació publicada al Portal de la Transparència.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...