Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Avaluació del compliment de les obligacions de transparència

#avaluartransparència Debat sobre l'avaluació per a millorar la transparència de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Fase 3 de 3
Fase de retorn 03/01/2022 - 03/02/2022
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Procés

La Secretaria de Govern Obert engega un procés participatiu mitjançant el qual, experts independents i ciutadania poden expressar el seu parer sobre el sistema d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència, i contribuir així a la millora de la qualitat de la informació publicada al Portal de la Transparència de la Generalitat de Catalunya.


De què parlarem i amb quins objectius?

Els eixos del debat són:

  1. El procediment d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran valorar el sistema d’avaluació i fer propostes de millora. Es pretén identificar millores en el model d’avaluació, per tal d’incorporar-les al model, si així es valora i considera pertinent, i implementar-les en les avaluacions futures perquè aquestes esdevinguin el màxim d’eficaces, objectives i fidedignes.

  2. L’informe d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran fer les valoracions i observacions que considerin oportunes sobre el document d’avaluació. Es volen detectar mancances i oportunitats de millora en l’informe d’avaluació de les obligacions de transparència.



Normativa relacionada i informació complementària

·        Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

·        Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d’accés a la informació pública.

·        Pla de Govern Obert 2019-2020.

·        Portal de la Transparència.

Propostes Veure totes les propostes (6)

Acceptada
Des de CECOT volem fer les següents aportacions:
• El format general del Portal: Si és fàcil...
Veure totes les propostes (6)
Qui hi participa Experts independents en la matèria (persones d’entitats, del món universitari i acadèmic, del món local i d’altres administracions i del món del periodisme relacionades amb la transparència i el Govern Obert) i la ciutadania en general.
Departament Departament d'Unió Europea i Acció Exterior
Unitat promotora Secretaria de Govern Obert
Disposa de retorn
Data d'inici 15 de Setembre de 2021
Data de finalització 30 de Octubre de 2021
Referència: II-PART-2021-05-394

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

4

Participants

39

Seguidores

6

Propostes

14

Respostes

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes