Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Avaluació del compliment de les obligacions de transparència

#avaluartransparència Debat sobre l'avaluació per a millorar la transparència de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Fase 3 de 3
Fase de retorn 03/01/2022 - 03/02/2022
Fases del proceso
Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Cerrar la ayuda

Acerca de este proceso

Este proceso pertenece a Proceso

La Secretaria de Govern Obert engega un procés participatiu mitjançant el qual, experts independents i ciutadania poden expressar el seu parer sobre el sistema d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència, i contribuir així a la millora de la qualitat de la informació publicada al Portal de la Transparència de la Generalitat de Catalunya.


De què parlarem i amb quins objectius?

Els eixos del debat són:

  1. El procediment d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran valorar el sistema d’avaluació i fer propostes de millora. Es pretén identificar millores en el model d’avaluació, per tal d’incorporar-les al model, si així es valora i considera pertinent, i implementar-les en les avaluacions futures perquè aquestes esdevinguin el màxim d’eficaces, objectives i fidedignes.

  2. L’informe d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran fer les valoracions i observacions que considerin oportunes sobre el document d’avaluació. Es volen detectar mancances i oportunitats de millora en l’informe d’avaluació de les obligacions de transparència.



Normativa relacionada i informació complementària

·        Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

·        Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d’accés a la informació pública.

·        Pla de Govern Obert 2019-2020.

·        Portal de la Transparència.

Propuestas Ver todas las propuestas (6)

Ver todas las propuestas (6)
Quién participa Experts independents en la matèria (persones d’entitats, del món universitari i acadèmic, del món local i d’altres administracions i del món del periodisme relacionades amb la transparència i el Govern Obert) i la ciutadania en general.
Departamento Departamento de Acción Exterior y Gobierno Abierto. Abrir en una nueva ventana.
Unidad promotora Secretaria de Govern Obert
Dispone de retorno
Fecha de inicio 15 de septiembre de 2021
Fecha de finalización 30 de octubre de 2021
Referencia: II-PART-2021-05-394

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadísticas

4

Participantes

39

Seguidoras

6

Propuestas

14

Respuestas

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies