" class="part-icon-bars">

Avaluació del compliment de les obligacions de transparència

#avaluartransparència Debat sobre l'avaluació per a millorar la transparència de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Fase 3 de 3
Fase de retorn 03/01/2022 - 03/02/2022
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Procés

La Secretaria de Govern Obert engega un procés participatiu mitjançant el qual, experts independents i ciutadania poden expressar el seu parer sobre el sistema d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència, i contribuir així a la millora de la qualitat de la informació publicada al Portal de la Transparència de la Generalitat de Catalunya.


De què parlarem i amb quins objectius?

Els eixos del debat són:

  1. El procediment d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran valorar el sistema d’avaluació i fer propostes de millora. Es pretén identificar millores en el model d’avaluació, per tal d’incorporar-les al model, si així es valora i considera pertinent, i implementar-les en les avaluacions futures perquè aquestes esdevinguin el màxim d’eficaces, objectives i fidedignes.

  2. L’informe d’avaluació del compliment de les obligacions de transparència: les persones participants podran fer les valoracions i observacions que considerin oportunes sobre el document d’avaluació. Es volen detectar mancances i oportunitats de millora en l’informe d’avaluació de les obligacions de transparència.



Normativa relacionada i informació complementària

·        Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

·        Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d’accés a la informació pública.

·        Pla de Govern Obert 2019-2020.

·        Portal de la Transparència.

Propostes Veure tots (6)

Veure tots (6)
Qui participa Experts independents en la matèria (persones d’entitats, del món universitari i acadèmic, del món local i d’altres administracions i del món del periodisme relacionades amb la transparència i el Govern Obert) i la ciutadania en general.
Àrea Departament d' Accion Exteriora e Govèrn Dubèrt
Unitat promotora Secretaria de Govern Obert
Disposa de retorn
Data d'inici Lo 15 de setembre de 2021
Data de finalització Lo 30 d’octòbre de 2021
Referència: II-PART-2021-05-394

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

4

Participants

38

Seguidores

6

Propostes

14

Respostes