" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a elaboració d'un projecte de decret de l'Escola Superior de Disseny i Arts Plàstiques (ESDAP)

Projecte de decret de l'ESDAP

Fase 2 de 2
Retorn 06/06/2020 - 23/06/2020
Fases del procés

Diferenciació espais i professorat

10/05/2020 09:15  
En les diferents seus s’imparteixen estudis de grau mitjà, batxillerat, cicles de grau superior i els estudis superiors de disseny, compartint franja horària, espais i professorat, trobant-se l’alumnat dels estudis de Grau amb alumnat menor d’edat i diferent règim disciplinari i nivell d’estudis. Les seus de l’ESDAP han d’impartir els estudis superiors de disseny en una franja horària i espais diferenciats dels estudis de batxillerat i de grau mitjà.
Número d'adhesions2

Referència: II-PROP-2020-05-78355
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

1 en contra (100.0%)

member-avatar Professora

En contra  Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Conversa amb Professora
En contra  

Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

D'altra banda, la interacció entre diversos nivells educatius pot ser molt enriquidora per realitzar projectes transversals amb rols diferenciats.

Compartir franja horària i espais amb alumnes de 14 i 16 anys no genera un ambient apropiat per a uns estudis que han de ser equivalents als universitaris. Les instal·lacions i equipaments d'un centre de secundària no poden ser els mateixos que els d'una escola superior (ni a la inversa). La interacció amb nivells inferiors i la realització de projectes transversals, que poden ser molt enriquidors, poden realitzar-se igualment, sense haver de compartir durant 4 cursos actituds i comportaments adolescents (molt naturals per altra banda)

Carregant els comentaris ...