Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a la modificació del Decret d'Administració Digital

Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, pel que fa a l'atenció ciutadana.

Fase 2 de 2
Retorn 31/05/2024 - 30/06/2024
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

Consulta pública prèvia corresponent a la proposta de Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020 que té com a objectiu recollir i entendre la percepció, l'experiència i els criteris de la ciutadania sobre l'accés a la informació, serveis i tràmits proporcionats per l'Administració de la Generalitat a través de les oficines d'atenció ciutadana. A més, es volen recollir propostes de millora i identificar necessitats en aquest àmbit, si és possible, des d'un punt de vista normatiu.

Objecte de la consulta


L’objectiu general d’aquesta intervenció és:

- Garantir que la ciutadania tingui accés equitatiu a la informació, serveis i tràmits de l’Administració de la Generalitat mitjançant els diversos canals d'atenció, amb l'objectiu de minimitzar la bretxa digital.

I, com a objectius específics:

- Millorar la coordinació, el funcionament operatiu i l’eficiència en el funcionament dels diferents espais d’atenció.

- Assegurar que els ciutadans reben un servei homogeni i de qualitat en tot el territori, amb independència del lloc de residència.

- Garantir l’adequació de la tipologia d’oficines d’atenció ciutadana a les necessitats de la ciutadania.

Mitjans de participació


Podeu participar en la consulta aportant els vostres comentaris.

Qui hi participa Obert a tota la ciutadania
Com es decideix Mitjançant l'espai de propostes
Departament Departament de la Presidència
Àrea d'organització Departament de la Presidència
Unitat promotora Secretaria de Telecomunicacions i Transformació Digital
Disposa de retorn
Data d'inici 30 de Abril de 2024
Data de finalització 30 de Juny de 2024
Referència: II-PART-2024-04-685

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-administracio-digital/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-administracio-digital/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

2

Seguidores

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes