Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia en relació al projecte de Decret del delegat de Protecció de Dades de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic

#dpdgencat Projecte de Decret del delegat de Protecció de Dades de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic

Fase 2 de 2
Retorn 07/08/2020 - 14/08/2020
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

Amb aquesta consulta es vol recollir les aportacions de la ciutadania i de les entitats en relació a l'articulació de la figura del delegat/a de protecció de dades a l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic.

Objectiu de la consulta


Amb aquesta consulta es vol recollir les aportacions dels ciutadans i de les entitats en relació a les possibles solucions per articular la figura del delegat/a de protecció de dades a l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic; els mecanismes més efectius per garantir la imparcialitat del delegat/da de protecció de dades en l’exercici de les seves funcions; o la possibilitat de preveure diferències en les tasques del delegat/da de protecció de dades en el cas de tractament de dades per part dels departaments de l’Administració de la Generalitat i per la resta d’organismes del sector públic. 


Preguntes per a orientar les aportacions


Amb la intenció d’enriquir l’anàlisi de la necessitat de modificar la normativa vigent, i d’una posterior valoració, el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública planteja les preguntes següents per organitzar aquest debat:

* Quins aspectes considereu que s’haurien de tenir en compte en l’articulació del delegat de Protecció de Dades de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic?

* Com garantiríeu que no hi ha hagi intervenció de tercers que pugui condicionar i afectar la imparcialitat i objectivitat del delegat/de de protecció de dades?

* Considereu adequat que les tasques del delegat/a de protecció de dades s’externalitzin?

 

Propostes Veure totes les propostes (1)

  • Creat el
    05/08/2020
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Veure totes les propostes (1)
Qui hi participa Ciutadania i entitats
Departament Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica
Àmbit Organització de l'Administració
Unitat promotora Secretaria d'Administració i Funció Pública
Disposa de retorn
Data d'inici 08 de Juliol de 2020
Data de finalització 08 de Agost de 2020
Referència: II-PART-2020-06-342

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/dpdgencat/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/dpdgencat/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

1

Participants

20

Seguidores

1

Propostes

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes