Objectiu de la consulta
Amb aquesta consulta es vol recollir les aportacions dels ciutadans i de les entitats en relació a les possibles solucions per articular la figura del delegat/a de protecció de dades a l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic; els mecanismes més efectius per garantir la imparcialitat del delegat/da de protecció de dades en l’exercici de les seves funcions; o la possibilitat de preveure diferències en les tasques del delegat/da de protecció de dades en el cas de tractament de dades per part dels departaments de l’Administració de la Generalitat i per la resta d’organismes del sector públic.
Preguntes per a orientar les aportacions
Amb la intenció d’enriquir l’anàlisi de la necessitat de modificar la normativa vigent, i d’una posterior valoració, el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública planteja les preguntes següents per organitzar aquest debat:
* Quins aspectes considereu que s’haurien de tenir en compte en l’articulació del delegat de Protecció de Dades de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic?
* Com garantiríeu que no hi ha hagi intervenció de tercers que pugui condicionar i afectar la imparcialitat i objectivitat del delegat/de de protecció de dades?
* Considereu adequat que les tasques del delegat/a de protecció de dades s’externalitzin?
Compartir