Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Procés

El Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als parcs naturals vol establir per un període de quatre anys (2018-2021) un seguit d’accions clau amb visió conjunta de tots els parcs per millorar i enfortir els aspectes clau de la gestió d’un parc natural.

Programes i accions de voluntariat ambiental

En aquest àmbit, el repte identificat és:

- Definir i implementar un model de voluntariat per a cada ENP basat en la col·laboració estable amb entitats de voluntariat i que compleixi amb la Llei 25/2015

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?

(Fes les teves aportacions realitzant un comentari en aquesta pàgina. Per fer-ho enregistra't aquí).

Si vols participar en línia en algún dels altres àmbits d'aquesta proposta o assistir a algún taller presencial per debatre sobre el Pla estratègic, ves a aquest enllaç.


Programes i activitats d’educació ambiental

En aquest àmbit, els reptes identificats són:

- Garantir una oferta d’activitats d’educació ambiental adequada en cada ENP, tant en l’àmbit formal com no formal

- Definir i aplicar eines, criteris i procediments de qualitat, documentació, avaluació i seguiment comuns de les activitats de tots els ENP

- Prèvia avaluació dels recursos pedagògics existents, actualitzar aquells més utilitzats (o més importants) i planificar-ne la creació de nous, a poder ser de manera coordinada

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?


Departament Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
Disposa de retorn No
Data de finalització 09 de Octubre de 2017
Referència: II-PART-2017-09-99

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

1

Seguidores

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes