" class="part-icon-bars">

Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya

#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya

Phase 6 of 6
Retorn i tancament 21/10/2020 - 31/12/2020
Process phases

TE_016_Educació en escoles i instituts sobre el consum de proximitat

17/06/2020 18:55  
Accepted
Treballar amb les escoles i instituts, a tots els nivells, per educar en la importància del consum de proximitat. Dependrà molt de l'escola, però si es faciliten els continguts, és més fàcil que els incorporin

This proposal has been accepted because:

Proposta ja contemplada en els primers documents de treball del PEAC.

31 Informar i sensibilitzar a la població de l’impacte que tenen les seves decisions de consum

Related meetings:

Sessió de debat amb persones treballadores del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
02 June 2020
12:00 - 14:00
Sessió en línia per debatre amb les persones treballadores del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació sobre els quatre eixos de treball del Pla Estratègic de l'Alimentació a Catalunya. Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
Reference: II-PROP-2020-06-78697
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/78697/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiaalimentacio/f/2818/proposals/78697/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...