Estratègia Catalana per a l'Ocupació de Qualitat 2021-2030 (ECO-Q)
#estrategiacatalanadocupacio Procés participatiu amb les entitats que conformen el Sistema d’Ocupació de Catalunya
2.3 Com es podrien aplicar les noves tecnologies en els serveis oferts pel sistema públic d'ocupació
Crec que tal i com funciona de forma telemàtica el SOC/SEPE actualment, no ajuda gens a les persones que han de fer tràmits de forma virtual.
Penso que s'hauria de dissenyar un sistema que fos àgil i senzill i molt més intuïtiu, per fer tràmits i gestions.
Si aquests tràmits tenen a veure amb el SEPE, crec que se'ls hi hauria de poder traslladar.
Llistat d'adhesions
i 1 persona més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
TUTORIALS i INFOGRAFIES: que expliquin de forma fàcil i amb un llenguatge senzill, com realitzar els tràmits o participar en els serveis que ofereix el sistema públic d'ocupació.
SERVEI DE SUPORT: crear un servei de suport on, les persones que tenen problemes, puguin trucar o enviar un mail per rebre suport i sentir-se acompanyats.
FORMACIÓ EN NOVES TECNOLOGIES: Afavorir els programes formatius en noves tecnologies, contemplant els diferents nivells de necessitats (hi ha persones que necessitaran formació molt bàsica i d'altres que únicament necessitaran aprendre com optimitzar l'ús d'algun programa en concret)
PORTAL O APP de serveis del sistema públic d'ocupació EN LÍNIA: hi ha altres persones que valoren molt positivament fer tots els serveis de forma telemàtica, crear una alternativa d'ús fàcil.
Carregant els comentaris ...