" class="part-icon-bars">

Estratègia Catalana per a l'Ocupació de Qualitat 2021-2030 (ECO-Q)

#estrategiacatalanadocupacio Procés participatiu amb les entitats que conformen el Sistema d’Ocupació de Catalunya

Fase 3 de 4
Resultats 05/12/2020 - 22/02/2021
Fases del procés

2.3 Com es podrien aplicar les noves tecnologies en els serveis oferts pel sistema públic d'ocupació

21/10/2020 15:09  
Crec que tal i com funciona de forma telemàtica el SOC/SEPE actualment, no ajuda gens a les persones que han de fer tràmits de forma virtual. Penso que s'hauria de dissenyar un sistema que fos àgil i senzill i molt més intuïtiu, per fer tràmits i gestions. Si aquests tràmits tenen a veure amb el SEPE, crec que se'ls hi hauria de poder traslladar.

Llistat d'adhesions

Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title i body
Número d'adhesions4

Referència: II-PROP-2020-10-79589
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiacatalanadocupacio/f/2968/proposals/79589/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/estrategiacatalanadocupacio/f/2968/proposals/79589/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

2 a favor (50.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

A favor  
FACILITAT EN L'ÚS: dissenyar un portal i una app que siguin: fàcils d'utilitzar, intuïtives, que donin un feedback immediat sobre si la gestió s'ha tramitat correctament....
TUTORIALS i INFOGRAFIES: que expliquin de forma fàcil i amb un llenguatge senzill, com realitzar els tràmits o participar en els serveis que ofereix el sistema públic d'ocupació.
SERVEI DE SUPORT: crear un servei de suport on, les persones que tenen problemes, puguin trucar o enviar un mail per rebre suport i sentir-se acompanyats.
FORMACIÓ EN NOVES TECNOLOGIES: Afavorir els programes formatius en noves tecnologies, contemplant els diferents nivells de necessitats (hi ha persones que necessitaran formació molt bàsica i d'altres que únicament necessitaran aprendre com optimitzar l'ús d'algun programa en concret)
PORTAL O APP de serveis del sistema públic d'ocupació EN LÍNIA: hi ha altres persones que valoren molt positivament fer tots els serveis de forma telemàtica, crear una alternativa d'ús fàcil.

Carregant els comentaris ...