Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

J - Repte 2: Garantir una atenció personalitzada, integral i propera a les persones usuàries dels serveis i programes d’ocupació

Concreció del repte:

  • Garantir la coherència global de les polítiques actives d’ocupació, establint línies i estratègies comunes entre els programes, i ordenant les convocatòries i els programes, per tal d’oferir un servei més integral a les persones

  • Assegurar una atenció personalitzada i continua a totes les persones, garantint la igualtat d’oportunitats i els suports necessaris en cada moment dels seus itineraris vitals (especialment en moments de transició)

  • Apropar els serveis a la població i fomentar la descentralització dels espais per facilitar l’accés a les persones de les comarques gironines

  • Donar major protagonisme a les OT, entitats properes als territoris

  • Apropar les eines digitals del SOC als mitjans telemàtics que fa servir la ciutadania


Iniciatives:

  1. Programes amb continuïtat en el temps, sobretot aquells que impliquen acompanyaments de llarga durada

  2. Derivació adequada de les OT als programes més adequats segons les necessitats de les persones

  3. Eina per recollir i compartir el seguiment fet a les persones

  4. Oficines d’atenció ciutadana i empresarial integrals

  5. Sistema de seguiment de les persones més individual i també compartit entre les entitats i les OT

  6. Ús dels centres cívics i d’altres espais barrials per apropar els serveis a la població i garantir que arribin a totes les persones

  7. Descentralització de les accions

  8. Finestreta única per les persones usuàries

  9. Publicació d’un directori de persones tècniques i entitats actualitzat

  10. Espai de comunicació compartida entre els agents del sistema d’ocupació de Catalunya per poder fer seguiment de l’orientació a les persones

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir