Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Per al procés participatiu sobre l’Estratègia Catalana per a l'Ocupació de Qualitat 2021-2030 (ECO-Q), s'ha estructurat el debat en cinc eixos. A continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos, al voltant de les quals es convida a les persones participants a realitzar noves propostes; així com comentaris i esmenes a les propostes realitzades per altres persones.

Eix 1: Implicació de les empreses en el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 1.1. Quins són els principals reptes des del punt de vista empresarial en relació al mercat de treball?
  • 1.2. Com es pot millorar la relació entre les empreses en el Sistema Públic d’Ocupació? Quins serveis hauria d’oferir? S’han de distingir serveis per la mida d’empresa, tipologia, etc.?
  • 1.3. Com es podria millorar la competitivitat empresarial i la capacitació i competitivitat de la població activa des del sistema d’ocupació?

Eix 2: L’impacte de les noves tecnologies al mercat de treball

  • 2.1. Quins reptes creieu que tindrà el món productiu durant el període 2021-2030?
  • 2.2. Quines iniciatives es podrien dur a terme des del Sistema Públic d’Ocupació per fer front als reptes?
  • 2.3. Com es podrien aplicar les noves tecnologies en els serveis oferts pel Sistema Públic d’Ocupació? I per accedir als serveis? Canals digitals?

Eix 3: Col·lectius d’atenció prioritària i el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 3.1. Com es pot fomentar la inserció laboral dels col·lectius d’atenció prioritària des del sistema d’ocupació?
  • 3.2. Quins serveis s’haurien d’oferir per aquests col·lectius i com s’haurien d’adaptar els serveis d’orientació i formació professional?
  • 3.3. Com es pot fomentar la motivació d’aquests col·lectius a participar al mercat laboral?
  • 3.4. Com es pot millorar la relació entre els agents que han de treballar per ajudar a les persones amb necessitats d’atenció prioritària a posicionar-se millor davant el mercat de treball?

Eix 4: Apoderament de les persones treballadores i el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 4.1. Quines necessitats i reptes planteja el mercat de treball en relació als treballadors i treballadores?
  • 4.2. Quines iniciatives es podrien dur a terme des del sistema d’ocupació per donar resposta a aquests reptes?
  • 4.3. Quins serveis ha d’oferir el Sistema Públic d’Ocupació? Com s’han de prioritzar aquests serveis?

Eix 5: Cooperació i territorialització en el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 5.1. Quines iniciatives s’han de dur a terme per aproximar el sistema d’ocupació al territori en línia amb el nou decret?
  • 5.2. Com ha de ser el model d’intervenció integral i de proximitat? Quins serveis? Quines han de ser les fórmules de prestació?
  • 5.3. Hi ha d’haver un model d’oficines de treball compartides?
  • 5.4. Com es materialitza el paper del SOC en base a aquest nou model?

Si la vostra proposta contesta una d'aquestes preguntes, indiqueu-ne el número de referència (p.ex. proposta respecte la pregunta 2.2)

169 propuestas

D - Qualitat del treball
D - Sistema transformador
A - Repte 5: Millorar la provisió dels serveis del sistema d’ocupació
E - Repte 10. Donar resposta ràpida i àgil als canvis que es produeixen en el sector de l’ocupació
B - Col·laboratiu
E - Sistema àgil
E - Repte 9. Canviar d’una planificació del servei per programes, a una planificació en base a serveis
I - Repte 2: Adaptar les polítiques actives d’ocupació a les necessitats i característiques del territori
D - Sistema ètic
C - Adaptat i flexible
A - Sistema estable
Reconeixement singularitat i inclusió de la salut mental als Eixos de l'estratègia Catalana per l'Ocupació de Qualitat 2021-2030
I - Repte 10: Fomentar el treball digne i de qualitat
J - Característiques d'un Servei òptim del Sistema d'Ocupació de Catalunya
D - Repte 9: Anticipar els canvis que es produiran en el mercat de treball i definir estratègies de resposta
G - Repte 1: Assegurar la coordinació entre tots els agents del sistema d’ocupació de Catalunya
C - Repte 13: Disminuir la bretxa digital
A - Repte 4: Generar noves oportunitats d’ocupació
B - Proper, humà i centrat en les persones
E - Coordinat, col·laboratiu i cooperatiu
D - Repte 12: Garantir oportunitats d’ocupació a tothom, especialment a col·lectius especialment vulnerables
G - Repte 4: Garantir l’accessibilitat i l’agilitat dels serveis d’ocupació
G - Característiques d'un Servei òptim del Sistema d’Ocupació de Catalunya
H - Repte 5: Agilitzar les gestions i tràmits per a la provisió dels serveis del sistema d’ocupació
D - Repte 13: Promoure la iniciativa emprenedora i la innovació
Resultados por página:
25
Ver todas las propuestas retiradas

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir