Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Fases del procés

Canvis a "S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Societat, ciutadania i families
  • +Societat, ciutadania i families
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania i families
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania i families

Títol

  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.

    ", "", ""]
  • +["<p>A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versió creada el 28/10/2022 11:02

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes