Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Fases del proceso

Cambios en "S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Sociedad, ciudadanía y familias
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias

Título

  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S1.14 Tenir present la diferència entre Barcelona i la resta de demarcacions", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.

    ", "", ""]
  • +["<p>A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.</p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>A l’hora de regular qualsevol aspecte a nivell de país cal tenir molt present que la realitat de la província de Barcelona en l’àmbit de la participació és molt diferent a la de la resta de províncies. La Diputació de Barcelona té un llarg bagatge en promoure la participació i les dades així ho corroboren. La Diputació de Girona va per darrera, i les de Tarragona i Lleida encara més. La Llei hauria de tenir en compte aquestes realitats molt diferents per demarcacions, tant a nivell de recursos, com de mecanismes, o de cultura participativa. Si la llei vol promoure la igualtat d’oportunitats per a la participació cal tenir en compte que les condicions de partida són desiguals. Cal tenir en compte el punt de partida dels diversos municipis i realitats i tenir-ho en compte. Si es parteix de la premissa que tots estem iguals, la desigualtat de partida serà discriminatòria i no permetrà avançar en la participació de qualitat. Caldrà dotar recursos als que menys en tenen.</p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 28/10/2022 11:02

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies