" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Fases del proceso

Cambios en "S3.12 Valorar de quina manera la llei pot contribuir a promoure la participació digital"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Sociedad, ciudadanía y familias
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias
Supresiones
Adiciones
  • +Sociedad, ciudadanía y familias

Título

  • +{"ca"=>"S3.12 Valorar de quina manera la llei pot contribuir a promoure la participació digital", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S3.12 Valorar de quina manera la llei pot contribuir a promoure la participació digital", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S3.12 Valorar de quina manera la llei pot contribuir a promoure la participació digital", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"S3.12 Valorar de quina manera la llei pot contribuir a promoure la participació digital", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    La participació digital, durant la pandèmia, s'ha vist que ha estat una bona oportunitat i ha permès fer processos de participació que d’una altra manera no s’haguessin pogut realitzar. Ara bé, cal tenir en compte que encara existeixen limitacions importants en quant a la infraestructura i l’accés digital. La pregunta, per tant, és de quina manera la llei podria ajudar a impulsar aquestes infraestructures digitals i reduir la bretxa digital, tenint en compte que aquesta bretxa té múltiples factors; capacitats i habilitats, connectivitat, recursos, i fins i tot raons psicològiques, que fa que determinats col·lectius rebutgin i no entomin aquesta participació digital com una oportunitat.

    Per altra banda, tot i que des d’una mirada d’inclusió de diferents perfils, combinar metodologies presencials i digitals pot ser molt positiu, obligar a desenvolupar metodologies mixtes que combinin necessàriament espais presencials i espais digitals no és una bona opció, sobre tot si no estan garantits els recursos, donat que hi haurà contextos i situacions en que no té sentit desenvolupar ambdós mecanismes a la vegada.

    ", "", ""]
  • +["<p>La participació digital, durant la pandèmia, s'ha vist que ha estat una bona oportunitat i ha permès fer processos de participació que d’una altra manera no s’haguessin pogut realitzar. Ara bé, cal tenir en compte que encara existeixen limitacions importants en quant a la infraestructura i l’accés digital. La pregunta, per tant, és de quina manera la llei podria ajudar a impulsar aquestes infraestructures digitals i reduir la bretxa digital, tenint en compte que aquesta bretxa té múltiples factors; capacitats i habilitats, connectivitat, recursos, i fins i tot raons psicològiques, que fa que determinats col·lectius rebutgin i no entomin aquesta participació digital com una oportunitat.</p><p>Per altra banda, tot i que des d’una mirada d’inclusió de diferents perfils, combinar metodologies presencials i digitals pot ser molt positiu, obligar a desenvolupar metodologies mixtes que combinin necessàriament espais presencials i espais digitals no és una bona opció, sobre tot si no estan garantits els recursos, donat que hi haurà contextos i situacions en que no té sentit desenvolupar ambdós mecanismes a la vegada.</p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    La participació digital, durant la pandèmia, s'ha vist que ha estat una bona oportunitat i ha permès fer processos de participació que d’una altra manera no s’haguessin pogut realitzar. Ara bé, cal tenir en compte que encara existeixen limitacions importants en quant a la infraestructura i l’accés digital. La pregunta, per tant, és de quina manera la llei podria ajudar a impulsar aquestes infraestructures digitals i reduir la bretxa digital, tenint en compte que aquesta bretxa té múltiples factors; capacitats i habilitats, connectivitat, recursos, i fins i tot raons psicològiques, que fa que determinats col·lectius rebutgin i no entomin aquesta participació digital com una oportunitat.

    Per altra banda, tot i que des d’una mirada d’inclusió de diferents perfils, combinar metodologies presencials i digitals pot ser molt positiu, obligar a desenvolupar metodologies mixtes que combinin necessàriament espais presencials i espais digitals no és una bona opció, sobre tot si no estan garantits els recursos, donat que hi haurà contextos i situacions en que no té sentit desenvolupar ambdós mecanismes a la vegada.

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>La participació digital, durant la pandèmia, s'ha vist que ha estat una bona oportunitat i ha permès fer processos de participació que d’una altra manera no s’haguessin pogut realitzar. Ara bé, cal tenir en compte que encara existeixen limitacions importants en quant a la infraestructura i l’accés digital. La pregunta, per tant, és de quina manera la llei podria ajudar a impulsar aquestes infraestructures digitals i reduir la bretxa digital, tenint en compte que aquesta bretxa té múltiples factors; capacitats i habilitats, connectivitat, recursos, i fins i tot raons psicològiques, que fa que determinats col·lectius rebutgin i no entomin aquesta participació digital com una oportunitat.</p><p>Per altra banda, tot i que des d’una mirada d’inclusió de diferents perfils, combinar metodologies presencials i digitals pot ser molt positiu, obligar a desenvolupar metodologies mixtes que combinin necessàriament espais presencials i espais digitals no és una bona opció, sobre tot si no estan garantits els recursos, donat que hi haurà contextos i situacions en que no té sentit desenvolupar ambdós mecanismes a la vegada.</p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 11/11/2022 18:27