Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Es comparteix que la comunicació és molt important a l'hora d'impulsar mecanismes de participació i que la llei ha de preveure uns criteris mínims, com ara, que la informació sigui comprensible, que arribi a tota la ciutadania, amb la diversitat de perfils, la importància d'un pla de comunicació, etc.

S6.9. Importància de parlar el llenguatge de la ciutadania per atreure'ls a participar.

Si volem que la participació sigui inclusiva, cal posar atenció a veure com arribem a la ciutadania, a la base. Els missatges han d’interpel·lar a la participació de tots els col·lectius així com incorporar un llenguatge no sexista i la llei hauria de fer-ne referència. La crida a participar ha de connectar amb la necessitat de les persones. Si es connecta amb les necessitats de les persones i pensen que li poden millorar la situació tindran un incentiu per a participar.