" class="part-icon-bars">

Anteproyecto de ley de ocupación pública catalana

Consulta pública previa a la elaboración del anteproyecto de ley de ocupación pública catalana

Fase 2 de 2
Retorno 21/01/2022 - 21/02/2022
Fases del proceso

Cambios en "Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}

Cuerpo

  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Isabel Isabel
Versión creada el 19/01/2022 17:56