Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Element a afegir. Art. 8
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Incloure l'orientació social al batxillerat
Valorització de les Cotutories
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Experiències en contextos reals de treball
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Element a afegir. Art.5
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Element a afegir. Art.19 i 20
Element a afegir. Art.4
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Capítol IV
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Ismael Algaba Ouled-Driss
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Element a afegir. Art.5
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Afegir al Preàmbul
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Element a afegir. Art.5
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
Article 9. Agents en l'orientació
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Elements a afegir. Article 24.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir