Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Element a afegir. Art.5
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Element a afegir. Art.19 i 20
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Element a afegir. Art.5
Funcions del professorat d'orientació educativa
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Article 9. Agents en l'orientació
Element a afegir. Art.3
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Ismael Algaba Ouled-Driss
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Orientació professional
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Element a afegir. Art.5
Elements a afegir. Article 24.
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Element a afegir. Art. 8
Incloure l'orientació social al batxillerat
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Valorització de les Cotutories
Afegir al Preàmbul
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Experiències en contextos reals de treball
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Comentaris decret d'orientació
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Element a afegir. Capítol IV
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Element a afegir. Art.4
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir