Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Article 9. Agents en l'orientació
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
Element a afegir. Art.5
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Ismael Algaba Ouled-Driss
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Element a afegir. Art. 8
Valorització de les Cotutories
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Experiències en contextos reals de treball
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Element a afegir. Capítol IV
Funcions del professorat d'orientació educativa
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Elements a afegir. Article 24.
Element a afegir. Art.19 i 20
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Element a afegir. Art.4
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
Orientació professional
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Afegir al Preàmbul
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir