Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Punt 2. Paràgraf 2."

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 2."}

Cos

  • +["

    Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.

    "]
  • +["<p>Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics <strong>i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom </strong>per donar resposta a aquestes necessitats.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics <strong>i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom </strong>per donar resposta a aquestes necessitats.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Marta VM Marta VM
Versió creada el 03/01/2023 14:18

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes