" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària

03/01/2023 20:35  

Caldria revisar les funcions dels SE i distribuir-les on més pot fer falta, centres educatius sense professionals d'aquesta titulació (les escoles de primària, CFA, EOI..) i no posar més dotacions o hores d'EAP per atendre als centres de secundària que ja disposen d'aquest professional.

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions3

Referència: II-PROP-2023-01-86450
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86450/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86450/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Caldria tenir en compte que els SE estan format per diferents professionals (LIC, EAP, CRP...). Per aquest motiu, cal que es defineixi clarament quines són les funcions dels orientadors de centre i quines de l'EAP, per tal de fer el màxim d'operatives les dues figures i des d'un treball coordinat i complementari. Evidentment, estic absolutament d'acord amb vosaltres en que cal la presència d'orientadors en totes les etapes, sense que això suposo un detriment, en aquest cas, de l'ESO.

Carregant els comentaris ...