" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat

13/01/2023 09:48  

Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2023-01-86452
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86452/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86452/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

2 a favor (100.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

A favor  

totalment d'acord

A favor  

D'acord.
Definir les funcions amb claredat és la manera d'evitar assignacions de funcions que a vegades, queden allunyades de les pròpies dels OE.
Un OE per nivell ho trobo apropiat i en centres grans, molt necessari.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...