Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat"}
  • +{"ca"=>"Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat"}

Cos

  • +["

    L'avaluació psicopedagògica hauria de ser un dret garantit per a tot l'alumnat (no només els que presenten necessitats detectades) per a poder identificar tot el percentatge d'alumnat NESE que, segons els estudis, s'estima que tenen trastorns d'aprenentatge, altes capacitats, o altres,... per a poder donar la resposta educativa més adequada.

    "]
  • +["<p>L'avaluació psicopedagògica hauria de ser un dret garantit per a tot l'alumnat (no només els que presenten necessitats detectades) per a poder identificar tot el percentatge d'alumnat NESE que, segons els estudis, s'estima que tenen trastorns d'aprenentatge, altes capacitats, o altres,... per a poder donar la resposta educativa més adequada. </p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    L'avaluació psicopedagògica hauria de ser un dret garantit per a tot l'alumnat (no només els que presenten necessitats detectades) per a poder identificar tot el percentatge d'alumnat NESE que, segons els estudis, s'estima que tenen trastorns d'aprenentatge, altes capacitats, o altres,... per a poder donar la resposta educativa més adequada.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>L'avaluació psicopedagògica hauria de ser un dret garantit per a tot l'alumnat (no només els que presenten necessitats detectades) per a poder identificar tot el percentatge d'alumnat NESE que, segons els estudis, s'estima que tenen trastorns d'aprenentatge, altes capacitats, o altres,... per a poder donar la resposta educativa més adequada. </p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Lídia Lara Lídia Lara
Versió creada el 11/01/2023 10:20

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes