Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals"}

Cos

  • +["

    Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.

    "]
  • +["<p>Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Hannes Hannes
Versió creada el 19/01/2023 19:00

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes