" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Atenció al públic

11/04/2022 17:45  

Crec que s'hauria de demanar un mínim de coneixement de català per a totes aquelles persones que treballen de cara al públic: comerços, atenció al públic, ec; per exemple en nivell B.

Per aquelles persones nouvingudes, la Generalitat hauria d'obligar-los a fer un mesos de classes en català.



Referència: II-PROP-2022-04-83751
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/83751/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/83751/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

4 a favor (100.0%)

member-avatar NURIA

A favor  A favor

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

A favor  

La Llei de Política lingüística ja està creada i reconeix el dret dels catalans a ésser atesos en català al comerç. El problema és que aquesta llei no es fa complir des de bon començament i passa la patata calenta als usuaris que son qui han de fer la queixa pertinent després d'haver tingut un conflicte lingüístic. Jo no entenc com es pot atorgar llicència als comerços que de bon començament ni retolen en català, ni tenen personal que entengui un mínim de català. Hauria d'haver un servei d'inspecció més musculat per fer-la complir.

Carregant els comentaris ...