Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu
Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social
Formació específica de i en català en l'atenció al públic
En moltes ocupacions les persones que tenen un contacte amb el públic, usuaris, clients o pacients no tenen la formació suficient per poder atendre en català. Es tractaria de programar sessions breus però eficaces amb un mòdul comú i amb diferents mòduls en funció de la feina requerida. Atenció a la tercera edat, telefònica, seguretat, infermeria, cambrers. Curs retribuït, però només si la persona l'aprova d'una manera pràctica. Finançat administracions i empreses.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Lluís de Yzaguirre i Maura
És una proposta molt bona, però hauria d'anar vinculada a la implicació de l'empresa. Sabem que en certs casos el treballador evita el català per indicacions superiors. Aquesta implicació de l'empresa s'hauria de traduir en el compromís de fer visible a la retolació que s'atén en català. En el cas de l'atenció telefònica, la locució de benvinguda hauria de ser d'entrada en català.
Molt d'acord amb la teva millora de la proposta: a) Fer visible que s'atén en català: b) Implicació de l'empresa o grup empresarial amb un acord o conveni o similar; c) Benvinguda inicial d'entrada en català. d) Altres mesures empresarials
Carregant els comentaris ...