" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del proceso

Formació específica de i en català en l'atenció al públic

14/04/2022 21:18  

En moltes ocupacions les persones que tenen un contacte amb el públic, usuaris, clients o pacients no tenen la formació suficient per poder atendre en català. Es tractaria de programar sessions breus però eficaces amb un mòdul comú i amb diferents mòduls en funció de la feina requerida. Atenció a la tercera edat, telefònica, seguretat, infermeria, cambrers. Curs retribuït, però només si la persona l'aprova d'una manera pràctica. Finançat administracions i empreses.



Número de adhesiones10

Referencia: II-PROP-2022-04-83776
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/83776/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/83776/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

Conversación con Lluís de Yzaguirre i Maura

És una proposta molt bona, però hauria d'anar vinculada a la implicació de l'empresa. Sabem que en certs casos el treballador evita el català per indicacions superiors. Aquesta implicació de l'empresa s'hauria de traduir en el compromís de fer visible a la retolació que s'atén en català. En el cas de l'atenció telefònica, la locució de benvinguda hauria de ser d'entrada en català.

Molt d'acord amb la teva millora de la proposta: a) Fer visible que s'atén en català: b) Implicació de l'empresa o grup empresarial amb un acord o conveni o similar; c) Benvinguda inicial d'entrada en català. d) Altres mesures empresarials

Cargando los comentarios ...