Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya"}
  • +{"ca"=>"Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya"}

Cos

  • +["

    AUTORIA: WICCAC

    CONTINGUT: Proposem que el govern de la Generalitat treballi urgentment per a fer efectiu el compliment de la Llei del Codi de consum de Catalunya 22/2010, del 20 de juliol del 2010, especialment en tot el que fa referència a l'ús del català i els drets dels consumidors i usuaris. A l'article 128-1 s'hi recullen els drets lingüístics de les persones consumidores, en el 211-5, els requisits lingüístics que han de complir les empreses i, més endavant, el règim d'infraccions i sancions corresponent.

    Aquesta llei es va aprovar l'any 2010, ja fa gairebé 12 anys, i no s'està complint ni s'està exigint que es compleixi. Crec que no té sentit aprovar lleis al Parlament si després no es fa que es compleixin. Es va donar un temps de moratòria, que es va acabar sense que després no es fes res més per exigir el compliment de la llei.

    Creiem que s'hauria de fer una campanya informativa important a tots els mitjans de comunicació a través de l'Agència Catalana del Consum, adscrita al Departament d'Empresa i Treball, sobre aquest tema i l'obligació que tenen les empreses de complir aquesta llei, que protegeix els drets lingüístics dels usuaris i consumidors, i posteriorment passar a realitzar inspeccions i a aplicar sancions pel seu incompliment, començant per les empreses més grans i els casos més flagrants.

    "]
  • +["<p>AUTORIA: WICCAC</p><p>CONTINGUT: Proposem que el govern de la Generalitat treballi urgentment per a fer efectiu el compliment de la Llei del Codi de consum de Catalunya 22/2010, del 20 de juliol del 2010, especialment en tot el que fa referència a l'ús del català i els drets dels consumidors i usuaris. A l'article 128-1 s'hi recullen els drets lingüístics de les persones consumidores, en el 211-5, els requisits lingüístics que han de complir les empreses i, més endavant, el règim d'infraccions i sancions corresponent.</p><p>Aquesta llei es va aprovar l'any 2010, ja fa gairebé 12 anys, i no s'està complint ni s'està exigint que es compleixi. Crec que no té sentit aprovar lleis al Parlament si després no es fa que es compleixin. Es va donar un temps de moratòria, que es va acabar sense que després no es fes res més per exigir el compliment de la llei.</p><p>Creiem que s'hauria de fer una campanya informativa important a tots els mitjans de comunicació a través de l'Agència Catalana del Consum, adscrita al Departament d'Empresa i Treball, sobre aquest tema i l'obligació que tenen les empreses de complir aquesta llei, que protegeix els drets lingüístics dels usuaris i consumidors, i posteriorment passar a realitzar inspeccions i a aplicar sancions pel seu incompliment, començant per les empreses més grans i els casos més flagrants.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    AUTORIA: WICCAC

    CONTINGUT: Proposem que el govern de la Generalitat treballi urgentment per a fer efectiu el compliment de la Llei del Codi de consum de Catalunya 22/2010, del 20 de juliol del 2010, especialment en tot el que fa referència a l'ús del català i els drets dels consumidors i usuaris. A l'article 128-1 s'hi recullen els drets lingüístics de les persones consumidores, en el 211-5, els requisits lingüístics que han de complir les empreses i, més endavant, el règim d'infraccions i sancions corresponent.

    Aquesta llei es va aprovar l'any 2010, ja fa gairebé 12 anys, i no s'està complint ni s'està exigint que es compleixi. Crec que no té sentit aprovar lleis al Parlament si després no es fa que es compleixin. Es va donar un temps de moratòria, que es va acabar sense que després no es fes res més per exigir el compliment de la llei.

    Creiem que s'hauria de fer una campanya informativa important a tots els mitjans de comunicació a través de l'Agència Catalana del Consum, adscrita al Departament d'Empresa i Treball, sobre aquest tema i l'obligació que tenen les empreses de complir aquesta llei, que protegeix els drets lingüístics dels usuaris i consumidors, i posteriorment passar a realitzar inspeccions i a aplicar sancions pel seu incompliment, començant per les empreses més grans i els casos més flagrants.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>AUTORIA: WICCAC</p><p>CONTINGUT: Proposem que el govern de la Generalitat treballi urgentment per a fer efectiu el compliment de la Llei del Codi de consum de Catalunya 22/2010, del 20 de juliol del 2010, especialment en tot el que fa referència a l'ús del català i els drets dels consumidors i usuaris. A l'article 128-1 s'hi recullen els drets lingüístics de les persones consumidores, en el 211-5, els requisits lingüístics que han de complir les empreses i, més endavant, el règim d'infraccions i sancions corresponent.</p><p>Aquesta llei es va aprovar l'any 2010, ja fa gairebé 12 anys, i no s'està complint ni s'està exigint que es compleixi. Crec que no té sentit aprovar lleis al Parlament si després no es fa que es compleixin. Es va donar un temps de moratòria, que es va acabar sense que després no es fes res més per exigir el compliment de la llei.</p><p>Creiem que s'hauria de fer una campanya informativa important a tots els mitjans de comunicació a través de l'Agència Catalana del Consum, adscrita al Departament d'Empresa i Treball, sobre aquest tema i l'obligació que tenen les empreses de complir aquesta llei, que protegeix els drets lingüístics dels usuaris i consumidors, i posteriorment passar a realitzar inspeccions i a aplicar sancions pel seu incompliment, començant per les empreses més grans i els casos més flagrants.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versió creada el 07/06/2022 14:36

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes