" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "L'acolliment lingüístic"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"L'acolliment lingüístic"}
  • +{"ca"=>"L'acolliment lingüístic"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'acolliment lingüístic"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'acolliment lingüístic"}

Cos

  • +["

    AUTORIA: Comissió d'Acolliment Lingüístic de Reus

    CONTINGUT:

    1. L'acolliment lingüístic hauria de basar-se molt més en espais de relació i trobada per promoure el contacte social fora de l'aula: activitats didàctiques fora de les aules, participació en activitats culturals, esportives, socials...   Programes com el Quedem (OC) o el VxL van en aquesta línia però caldria fer-ne molts més i de manera sistemàtica. L'aprenentatge de la llengua hauria de ser cada cop més per contacte social i menys a les aules.

    2. Hem d'eliminar la idea que l'acolliment lingüístic és fer unes hores de classe per aconseguir un paper que justifiqui l'arrelament. Aquest tràmit administratiu, si bé aporta alumnat a les aules, es converteix sovint en un destorb per a l'aprenentatge real.

    3. Fer valer les sessions d'acollida lingüística que fa l'Ajuntament de Reus al personal de nova incorporació, abans en grup i ara individuals.

    4. Garantir l'ús i aprenentatge de la llengua a totes les persones que ho necessitin (garantir places, recursos) de forma general i a tot el territori.

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Comissió d'Acolliment Lingüístic de Reus</p><p>CONTINGUT:</p><p>1. L'acolliment lingüístic hauria de basar-se molt més en espais de relació i trobada per promoure el contacte social fora de l'aula: activitats didàctiques fora de les aules, participació en activitats culturals, esportives, socials...&nbsp;&nbsp;&nbsp;Programes com el Quedem (OC) o el&nbsp;VxL van en aquesta línia però caldria fer-ne molts més i de manera sistemàtica. L'aprenentatge de la llengua hauria de ser cada cop més per contacte social i menys a les aules.</p><p>2. Hem d'eliminar la idea que l'acolliment lingüístic és fer unes hores de classe per aconseguir un paper que justifiqui l'arrelament. Aquest tràmit administratiu, si bé aporta alumnat a les aules, es converteix sovint en un destorb per a l'aprenentatge real.</p><p>3. Fer valer les sessions d'acollida lingüística que fa l'Ajuntament de Reus al personal de nova incorporació, abans en grup i ara individuals.</p><p>4. Garantir l'ús i aprenentatge de la llengua a totes les persones que ho necessitin (garantir places, recursos) de forma general i a tot el territori.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    AUTORIA: Comissió d'Acolliment Lingüístic de Reus

    CONTINGUT:

    1. L'acolliment lingüístic hauria de basar-se molt més en espais de relació i trobada per promoure el contacte social fora de l'aula: activitats didàctiques fora de les aules, participació en activitats culturals, esportives, socials...   Programes com el Quedem (OC) o el VxL van en aquesta línia però caldria fer-ne molts més i de manera sistemàtica. L'aprenentatge de la llengua hauria de ser cada cop més per contacte social i menys a les aules.

    2. Hem d'eliminar la idea que l'acolliment lingüístic és fer unes hores de classe per aconseguir un paper que justifiqui l'arrelament. Aquest tràmit administratiu, si bé aporta alumnat a les aules, es converteix sovint en un destorb per a l'aprenentatge real.

    3. Fer valer les sessions d'acollida lingüística que fa l'Ajuntament de Reus al personal de nova incorporació, abans en grup i ara individuals.

    4. Garantir l'ús i aprenentatge de la llengua a totes les persones que ho necessitin (garantir places, recursos) de forma general i a tot el territori.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>AUTORIA: Comissió d'Acolliment Lingüístic de Reus</p><p>CONTINGUT:</p><p>1. L'acolliment lingüístic hauria de basar-se molt més en espais de relació i trobada per promoure el contacte social fora de l'aula: activitats didàctiques fora de les aules, participació en activitats culturals, esportives, socials...&nbsp;&nbsp;&nbsp;Programes com el Quedem (OC) o el&nbsp;VxL van en aquesta línia però caldria fer-ne molts més i de manera sistemàtica. L'aprenentatge de la llengua hauria de ser cada cop més per contacte social i menys a les aules.</p><p>2. Hem d'eliminar la idea que l'acolliment lingüístic és fer unes hores de classe per aconseguir un paper que justifiqui l'arrelament. Aquest tràmit administratiu, si bé aporta alumnat a les aules, es converteix sovint en un destorb per a l'aprenentatge real.</p><p>3. Fer valer les sessions d'acollida lingüística que fa l'Ajuntament de Reus al personal de nova incorporació, abans en grup i ara individuals.</p><p>4. Garantir l'ús i aprenentatge de la llengua a totes les persones que ho necessitin (garantir places, recursos) de forma general i a tot el territori.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versió creada el 22/06/2022 17:57