" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del proceso

Cambios en "Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versión creada el 29/06/2022 12:54