Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versió creada el 29/06/2022 12:54

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes