" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

El català, llengua obligatòria a l'etiquetatge i a l'atenció als clients i promoció del poliglotisme a les relacions internacionals.

06/07/2022 12:44  

Autoria: Llengua i República

Contingut: Totes les empreses, de titularitat pública, parapública o privada, amb seu a Catalunya o fora de Catalunya, que comercialitzin productes o serveis de qualsevol mena en territori català, han de garantir l'atenció i la informació als usuaris i als consumidors en llengua catalana, en qualsevol mena de comunicació oral o escrita, per defecte, és a dir, sense que l'usuari o el consumidor ho hagi de demanar en cap cas.

Caldrà que l'administració promogui el poliglotisme dels recursos humans a les empreses, l'oferta de serveis multilingües, i la gestió del multilingüisme funcional i respectuós per a les relacions internacionals.

Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2022-07-84345
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84345/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84345/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...