" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Promoure la formació i sensibilització en usos lingüístics en català adreçada a monitors, caps i entrenadors d’entitats del lleure i clubs esportiu"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Promoure la formació i sensibilització en usos lingüístics en català adreçada a monitors, caps i entrenadors d’entitats del lleure i clubs esportiu", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure la formació i sensibilització en usos lingüístics en català adreçada a monitors, caps i entrenadors d’entitats del lleure i clubs esportiu", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure la formació i sensibilització en usos lingüístics en català adreçada a monitors, caps i entrenadors d’entitats del lleure i clubs esportiu", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure la formació i sensibilització en usos lingüístics en català adreçada a monitors, caps i entrenadors d’entitats del lleure i clubs esportiu", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Impulsar la formació i conscienciació sociolingüística de les persones referents de les entitats i clubs (monitors, caps, entrenadors esportius...) quant a la situació de la llengua i la importància d’utilitzar el català com a eina útil i comuna d’integració i cohesió. Més específicament, es proposa sensibilitzar sobre els usos lingüístics, l’ús del català com a llengua vehicular de socialització i el compromís en utilitzar-lo i mantenir-lo en les interaccions. Aquesta formació s’hauria de realitzar a monitors, caps i professionals en el procés d’acollida inicial així com aquells agents que portin més temps exercint el seu rol. El propòsit és incrementar l’ús social del català en espais de lleure i l’educació no formal, especialment entre els infants i joves.


    ", "", ""]
  • +["<p>Impulsar la formació i conscienciació sociolingüística de les persones referents de les entitats i clubs (monitors, caps, entrenadors esportius...) quant a la situació de la llengua i la importància d’utilitzar el català com a eina útil i comuna d’integració i cohesió. Més específicament, es proposa sensibilitzar sobre els usos lingüístics, l’ús del català com a llengua vehicular de socialització i el compromís en utilitzar-lo i mantenir-lo en les interaccions. Aquesta formació s’hauria de realitzar a monitors, caps i professionals en el procés d’acollida inicial així com aquells agents que portin més temps exercint el seu rol. El propòsit és incrementar l’ús social del català en espais de lleure i l’educació no formal, especialment entre els infants i joves.</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Impulsar la formació i conscienciació sociolingüística de les persones referents de les entitats i clubs (monitors, caps, entrenadors esportius...) quant a la situació de la llengua i la importància d’utilitzar el català com a eina útil i comuna d’integració i cohesió. Més específicament, es proposa sensibilitzar sobre els usos lingüístics, l’ús del català com a llengua vehicular de socialització i el compromís en utilitzar-lo i mantenir-lo en les interaccions. Aquesta formació s’hauria de realitzar a monitors, caps i professionals en el procés d’acollida inicial així com aquells agents que portin més temps exercint el seu rol. El propòsit és incrementar l’ús social del català en espais de lleure i l’educació no formal, especialment entre els infants i joves.


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Impulsar la formació i conscienciació sociolingüística de les persones referents de les entitats i clubs (monitors, caps, entrenadors esportius...) quant a la situació de la llengua i la importància d’utilitzar el català com a eina útil i comuna d’integració i cohesió. Més específicament, es proposa sensibilitzar sobre els usos lingüístics, l’ús del català com a llengua vehicular de socialització i el compromís en utilitzar-lo i mantenir-lo en les interaccions. Aquesta formació s’hauria de realitzar a monitors, caps i professionals en el procés d’acollida inicial així com aquells agents que portin més temps exercint el seu rol. El propòsit és incrementar l’ús social del català en espais de lleure i l’educació no formal, especialment entre els infants i joves.</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versió creada el 08/07/2022 12:41