" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Augmentar el coneixement, les habilitats i les actituds per fomentar l'ús del català en les formacions del professorat"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Augmentar el coneixement, les habilitats i les actituds per fomentar l'ús del català en les formacions del professorat", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Augmentar el coneixement, les habilitats i les actituds per fomentar l'ús del català en les formacions del professorat", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Augmentar el coneixement, les habilitats i les actituds per fomentar l'ús del català en les formacions del professorat", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Augmentar el coneixement, les habilitats i les actituds per fomentar l'ús del català en les formacions del professorat", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Millorar la formació al professorat en estratègies pedagògiques i metodologies didàctiques per fomentar l’ús del català com a llengua d’ensenyament i interacció a les aules en un entorn plurilingüe. Davant dels canvis en el context lingüístic i les noves necessitats, cal acompanyar i dotar d’eines al professorat que permetin millorar com l’ús i l’ensenyament del català oral i escrit. Concretament, es proposa reforçar la formació en usos lingüístics i gestió de la diversitat lingüística en els graus d’educació -infantil i primària- i el màster d’educació secundària. En paral·lel, oferir formació i tallers de reflexió sociolingüística per sensibilitzar als docents actuals sobre les actituds lingüístiques. El propòsit és aconseguir que el professorat disposi dels coneixements i la predisposició necessària per incentivar l’ús i el coneixement del català en un entorn plurilingüe.


    ", "", ""]
  • +["<p>Millorar la formació al professorat en estratègies pedagògiques i metodologies didàctiques per fomentar l’ús del català com a llengua d’ensenyament i interacció a les aules en un entorn plurilingüe. Davant dels canvis en el context lingüístic i les noves necessitats, cal acompanyar i dotar d’eines al professorat que permetin millorar com l’ús i l’ensenyament del català oral i escrit. Concretament, es proposa reforçar la formació en usos lingüístics i gestió de la diversitat lingüística en els graus d’educació -infantil i primària- i el màster d’educació secundària. En paral·lel, oferir formació i tallers de reflexió sociolingüística per sensibilitzar als docents actuals sobre les actituds lingüístiques. El propòsit és aconseguir que el professorat disposi dels coneixements i la predisposició necessària per incentivar l’ús i el coneixement del català en un entorn plurilingüe.</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Millorar la formació al professorat en estratègies pedagògiques i metodologies didàctiques per fomentar l’ús del català com a llengua d’ensenyament i interacció a les aules en un entorn plurilingüe. Davant dels canvis en el context lingüístic i les noves necessitats, cal acompanyar i dotar d’eines al professorat que permetin millorar com l’ús i l’ensenyament del català oral i escrit. Concretament, es proposa reforçar la formació en usos lingüístics i gestió de la diversitat lingüística en els graus d’educació -infantil i primària- i el màster d’educació secundària. En paral·lel, oferir formació i tallers de reflexió sociolingüística per sensibilitzar als docents actuals sobre les actituds lingüístiques. El propòsit és aconseguir que el professorat disposi dels coneixements i la predisposició necessària per incentivar l’ús i el coneixement del català en un entorn plurilingüe.


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Millorar la formació al professorat en estratègies pedagògiques i metodologies didàctiques per fomentar l’ús del català com a llengua d’ensenyament i interacció a les aules en un entorn plurilingüe. Davant dels canvis en el context lingüístic i les noves necessitats, cal acompanyar i dotar d’eines al professorat que permetin millorar com l’ús i l’ensenyament del català oral i escrit. Concretament, es proposa reforçar la formació en usos lingüístics i gestió de la diversitat lingüística en els graus d’educació -infantil i primària- i el màster d’educació secundària. En paral·lel, oferir formació i tallers de reflexió sociolingüística per sensibilitzar als docents actuals sobre les actituds lingüístiques. El propòsit és aconseguir que el professorat disposi dels coneixements i la predisposició necessària per incentivar l’ús i el coneixement del català en un entorn plurilingüe.</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versió creada el 13/07/2022 15:07