" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Posicionament de la Societat Catalana de Sociolingüística"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Posicionament de la Societat Catalana de Sociolingüística"}
  • +{"ca"=>"Posicionament de la Societat Catalana de Sociolingüística"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Posicionament de la Societat Catalana de Sociolingüística"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Posicionament de la Societat Catalana de Sociolingüística"}

Cos

  • +["

    La Societat Catalana de Sociolingüística, en el marc de les seves activitats d'estudi i reflexió sobre aspectes lingüístics d'interès social, va impulsar un cicle de quatre taules rodones sobre el model lingüístic de l'educació obligatòria a Catalunya. El treball de les relatores d'aquestes sessions s'ha publicat al número 32 de Treballs de Sociolingüística Catalana, en el moment d'escriure aquestes ratlles disponible únicament en la versió digital. La junta també ha cregut que era un moment en què calia fer públic un posicionament sobre aquest tema, més enllà de la síntesi que es pogués derivar d'allò discutit en les taules rodones. Tenint present el paper històric que la nostra societat ha tingut en el desenvolupament de les polítiques lingüístiques als Països Catalans, ens ha semblat que avui i ara era necessari parlar, construir un posicionament com a col·lectiu, i invitar altres actors dels nostres territoris a mobilitzar-se per actualitzar els principis i les pràctiques d'ensenyament i renovar el compromís d'institucions i societat civil envers la llengua catalana en el marc del respecte i reconeixement de la diversitat i dins els condicionants polítics, socials, legals i pedagògics que es donen ara mateix.

    El Pacte Nacional per la Llengua, entenem que ofereix una bona ocasió per traslladar a l'entorn institucional els esmentats materials de reflexió. Adjuntem, doncs, ambdós documents.

    "]
  • +["<p>La Societat Catalana de Sociolingüística, en el marc de les seves activitats d'estudi i reflexió sobre aspectes lingüístics d'interès social, va impulsar un cicle de quatre taules rodones sobre el model lingüístic de l'educació obligatòria a Catalunya. El treball de les relatores d'aquestes sessions s'ha publicat al número 32 de Treballs de Sociolingüística Catalana, en el moment d'escriure aquestes ratlles disponible únicament en la versió digital.&nbsp;La junta també ha cregut que era un moment en què calia fer públic un posicionament sobre aquest tema, més enllà de la síntesi que es pogués derivar d'allò discutit en les taules rodones. Tenint present el paper històric que la nostra societat ha tingut en el desenvolupament de les polítiques lingüístiques als Països Catalans, ens ha semblat que avui i ara era necessari parlar, construir un posicionament com a col·lectiu, i invitar altres actors dels nostres territoris a mobilitzar-se per actualitzar els principis i les pràctiques d'ensenyament i renovar el compromís d'institucions i societat civil envers la llengua catalana en el marc del respecte i reconeixement de la diversitat i dins els condicionants polítics, socials, legals i pedagògics que es donen ara mateix.</p><p>El Pacte Nacional per la Llengua, entenem que ofereix una bona ocasió per traslladar a l'entorn institucional els esmentats materials de reflexió. Adjuntem, doncs, ambdós documents.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La Societat Catalana de Sociolingüística, en el marc de les seves activitats d'estudi i reflexió sobre aspectes lingüístics d'interès social, va impulsar un cicle de quatre taules rodones sobre el model lingüístic de l'educació obligatòria a Catalunya. El treball de les relatores d'aquestes sessions s'ha publicat al número 32 de Treballs de Sociolingüística Catalana, en el moment d'escriure aquestes ratlles disponible únicament en la versió digital. La junta també ha cregut que era un moment en què calia fer públic un posicionament sobre aquest tema, més enllà de la síntesi que es pogués derivar d'allò discutit en les taules rodones. Tenint present el paper històric que la nostra societat ha tingut en el desenvolupament de les polítiques lingüístiques als Països Catalans, ens ha semblat que avui i ara era necessari parlar, construir un posicionament com a col·lectiu, i invitar altres actors dels nostres territoris a mobilitzar-se per actualitzar els principis i les pràctiques d'ensenyament i renovar el compromís d'institucions i societat civil envers la llengua catalana en el marc del respecte i reconeixement de la diversitat i dins els condicionants polítics, socials, legals i pedagògics que es donen ara mateix.

    El Pacte Nacional per la Llengua, entenem que ofereix una bona ocasió per traslladar a l'entorn institucional els esmentats materials de reflexió. Adjuntem, doncs, ambdós documents.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La Societat Catalana de Sociolingüística, en el marc de les seves activitats d'estudi i reflexió sobre aspectes lingüístics d'interès social, va impulsar un cicle de quatre taules rodones sobre el model lingüístic de l'educació obligatòria a Catalunya. El treball de les relatores d'aquestes sessions s'ha publicat al número 32 de Treballs de Sociolingüística Catalana, en el moment d'escriure aquestes ratlles disponible únicament en la versió digital.&nbsp;La junta també ha cregut que era un moment en què calia fer públic un posicionament sobre aquest tema, més enllà de la síntesi que es pogués derivar d'allò discutit en les taules rodones. Tenint present el paper històric que la nostra societat ha tingut en el desenvolupament de les polítiques lingüístiques als Països Catalans, ens ha semblat que avui i ara era necessari parlar, construir un posicionament com a col·lectiu, i invitar altres actors dels nostres territoris a mobilitzar-se per actualitzar els principis i les pràctiques d'ensenyament i renovar el compromís d'institucions i societat civil envers la llengua catalana en el marc del respecte i reconeixement de la diversitat i dins els condicionants polítics, socials, legals i pedagògics que es donen ara mateix.</p><p>El Pacte Nacional per la Llengua, entenem que ofereix una bona ocasió per traslladar a l'entorn institucional els esmentats materials de reflexió. Adjuntem, doncs, ambdós documents.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versió creada el 06/09/2022 09:53