Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del proceso

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propuestas

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Categoría
Origen
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Regular l’assetjament viari.
Incentivar la creació de bicibusos.
Existeix una demonització dels VMP.
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies