" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del proceso

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propuestas

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Categoría
Origen
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Cal reforçar el teletreball al territori.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...