Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Cal reforçar el teletreball al territori.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Existeix una demonització dels VMP.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Regular l’assetjament viari.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Sensibilització de joves en l'ús de la bicicleta.
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Incentivar la creació de bicibusos.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Línies directes de bus interurbà.
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Falta intermodalitat a Salou.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes