Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Incentivar la creació de bicibusos.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Regular l’assetjament viari.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes